დღეს ელექტრონული სახელმძღვანელოს შინარსობრივ ნაწილში ვიმუშავეთ მე-5 მოდულზე - მოსწავლეთა პროექტის შეფასება- ამ მოდულით გავიგე თუ როგორ გამოვიყენო რუბრიკები, ქულების მინიჭების სქემები და ა.შ. მოსწავლის მიერ შინაარსის ათვისების ასევე 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების და მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განვითარებისათვის. უკუკავშირის გაზიარებისათვის საინტერესოა 3-2-1 -ს ანუ
1. სამი შეკითხვის დასმა
2. ორი კომენტარის გაკეთება
3. ერთი რცევის შეთავაზება.
განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები,გავაკეთეთ თვითშეფასება (ეს აუცილებელი პროცესია და გვიადვილებს მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების დაგეგვას).
მოვამზადეთ საბოლოო პოდუქტი - მოსწავლის შეფასების რუბრიკა ცხრილის სახით.
პროექტში წავიმუშავეთ მოსწავლის საბაზისო უნარებზე და სასწავლო პროცედურებზე.
დღევანდელი დღეც საკმაოდ საინტერესო იყო.
1. სამი შეკითხვის დასმა
2. ორი კომენტარის გაკეთება
3. ერთი რცევის შეთავაზება.
განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები,გავაკეთეთ თვითშეფასება (ეს აუცილებელი პროცესია და გვიადვილებს მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების დაგეგვას).
მოვამზადეთ საბოლოო პოდუქტი - მოსწავლის შეფასების რუბრიკა ცხრილის სახით.
პროექტში წავიმუშავეთ მოსწავლის საბაზისო უნარებზე და სასწავლო პროცედურებზე.
დღევანდელი დღეც საკმაოდ საინტერესო იყო.
No comments:
Post a Comment